Двигуни для велосипедів та трициклів
Головна відмінність велосипеда з мотором чи мотовелосипеда від скутера чи мотоцикла – це можливість пересування за допомогою педалей без участі двигуна. Педалями можна допомагати двигуну і при русі в гірку, оскільки потужності двигуна часом не вистачає. Існують велосипеди з електричним або бензиновим двигуном, та з його розташуванням на передньому, задньому колесі, на рамі чи багажнику. Потужність мотовелосипеда варіюється від 0,7 до 4 к.с., швидкість відповідно від 25 до 50 км/год, робочий об'єм чотиритактного бензинового, а, як правило, двотактного двигуна від 25 до 50 см³. Коробка передач найчастіше відсутня, і двигун працює на постійних оборотах. Купити велосипед з мотором зараз досить просто, але багато умільців, як у старі добрі часи, ставлять на звичайний велосипед мотор від бензопили, бензокосарки, тримера і навіть дрилі, благо веломотори мають досить простий пристрій.
Правила експлуатації
Дотримуйтесь правил дорожнього руху. Завжди надягайте шолом під час їзди на мотовелосипеді. Пам'ятайте, що ви їсте на моторизованому велосипеді, і інші учасники руху можуть вас не помітити. Ніколи не керуйте вашим веломотором пішохідними переходами або на магістралі поки двигун працює. Керуючи велосипедом із двигуном, будьте гранично обережними. Вивчіть місцеві державні правила перед їздою вулицею.
Обкатка велодвигуна!
Перші 500 км роботи двигуна – обкатка. Під час обкатки двигуна змішуйте бензин з маслом у співвідношенні 1:16 (використовуйте будь-яке двотактне масло і бензин з октановим числом не вище 92), не перевищуйте швидкість 20 км/год і не давайте двигуну працювати більше 30 хвилин. Після обкатки мотовелосипеда треба змішувати бензин з маслом у співвідношенні 1:20 і можна підвищити швидкість їзди до 35 км/год, але не більше. Не заливайте в бак чистий бензин без додавання олії. Перед їздою дайте двигуну прогрітися на малих обертах (додавайте оберти трохи, якщо двигун велосипеда глухне) – це дозволить двигуну прослужити набагато довше.