Двигуни для квадроциклів

Двигуни для квадроциклів

Як вибрати двигун для квадроцикла?

Квадроцикли можуть комплектуватися двома типами двигунів: електричними та бензиновими. Електричні мотори мають меншу потужність і невисокий запас енергії. Якщо взяти середньостатистичний квадроцикл з електромотором, запас ходу становитиме приблизно годину часу, а потім потрібна тривала зарядка батарей. У зв'язку з цим, таким типом двигуна оснащуються дитячі моделі квадроциклів.


Найпоширеніші двигуни для квадроциклів

Бензинові двигуни набули найширшого поширення в квадроциклобудуванні. Вони видають високу потужність, яка в парі з трансмісією перетворюється на високий момент, що крутить. Завдяки цьому квадроцикли так чудово почуваються на будь-якому бездоріжжі. Також важливим показником є питома потужність (потужність, що віднесена до одиниці маси). Низька вага мотоустрою в парі з хорошим двигуном дозволяє показувати чотириколіскам приголомшливу прохідність. Для квадроциклів використовуються двигуни з робочим об'ємом близько 49 – 900 кубиків. Звичайно, є менший обсяг, який призначений для дитячих версій пристроїв.


Відмінність бензинових двигунів для квадроциклів

Бензинові двигуни для квадроциклів можна розділити на дві великі групи: двотактні та чотиритактні. Відмінність між цими двома типами полягає в тому, що у двотактному двигуні один робочий цикл поршень здійснює за одне переміщення. У чотиритактному двигуні впорскування, стиск, детонація та випуск проводиться за два ходи поршня. Виходячи з цього, можна сказати, що двотактний двигун видає більшу потужність при однаковому обсязі циліндрів. Наприклад, чотиритактний двигун оснащений одним з найпоширеніших квадроциклів Stels ATV 300. Багато хто вважає, що в паливо двотактного двигуна необхідно заливати масло. Однак, це не зовсім правильне судження, оскільки існує безліч двигунів, які цього не вимагають, наприклад, двигуни фірми Catarpillar не вимагають наявності олії в бензині. Звичайно, розмови про те, що мотори двотактної конструкції виробляють більше шкідливих речовин - це, правда, але варто розуміти, що це пов'язано з більшою частотою згоряння палива в циліндрі. Можна відзначити, що технології машинобудування сьогодні розвинені настільки, що викиди моторів різних типів мало відрізняються та зведені до мінімуму.


Обслуговування двигунів для квадроциклів

Працездатність силового агрегату залежить безпосередньо від якості обслуговування та періодичності. Сервісне обслуговування двотактних моторів проводиться набагато частіше, ніж чотиритактні. Це в першу чергу пов'язано з тим, що в циліндрі відбувається більш часте згоряння паливоповітряної суміші. В результаті цього досягається більш висока робоча температура двигуна. Такі фактори призводять до більш швидкого зношування деталей силового агрегату, що працює за двотактним циклом.


Обслуговування двигунів квадроциклів

Тому при покупці квадроцикла з двотактним двигуном будьте готові до більш частого обслуговування та купівлі запчастин. Безперечною перевагою двотактного двигуна є його низька вага, простота. Але при цьому є чимало і недоліків: висока витрата олії та палива, висока вібрація та шум. Двотактним двигуном оснащений, наприклад, квадроцикл Omaks Dragon ATV-024-15. Однак спортсмени і любителі поганяти на квадроциклах мало уваги звертають на збір двигуна, найбільш, мабуть, головним моментом у виборі стає потужність, що видається. За потужністю можна відзначити перевагу двотактного двигуна перед чотиритактним при однаковому обсязі.

Об'єм двигуна:125сс
Система охолодження:повітряне охолодження
Потужність двигуна:50 сс
Тип двигуна:2х Тактний
Потужність двигуна:50сс
Тип двигуна:2х Тактний
Система охолодження:повітряне охолодження
Потужність двигуна:50 сс
Маса:4кг
Потужність двигуна:110сс
Тип двигуна:4 х Тактний
Система охолодження:повітряне охолодження
Потужність двигуна:150сс
Показано від 1 до 9 з 9 (всього сторінок: 1)