Мото захист

Весна і літо – це два періоди року, коли на вулицях можна побачити водіїв мотоциклів різних марок і моделей.

Сучасні комбінезони для мотоциклістів настільки складно оформлені, що не кожен можна одягнути без допомоги з боку. У такому костюмі, однозначно, не посидіти в барі, не погуляти парком. У ньому навіть стояти дуже незручно. Але як тільки ви сядете в такому одязі на мотоцикл, ви зможете оцінити всі переваги такого екіпірування. Тіло приймає правильне і ідеально зручне положення. Почуття спеки та дискомфорту зникає, бо починає обдувати зустрічний вітер.

Сучасний одяг для мотоциклістів оснащений ребрами жорсткості та зонами поглинання енергії удару. Нещодавно деякі виробники вбудували в мото-екіпірування подушки безпеки.

Довгі роки захист для мотоциклістів був обмежений шоломом та шкіряним одягом. Найбільш травматичні місця захищені шкіряними накладками або поролоновими вставками. Але десять років тому все змінилося. Для захисту стали використовуватись пластикові накладки, які називаються слайдерами. Ними захищаються лікті, плечі та коліна мотоциклістів. При крутих поворотах ви обов'язково торкнетеся слайдерами дорожнього покриття. Тому їх постійно доведеться міняти та оновлювати. Слайдери із пластику захищають костюм мотоцикліста від стирання, та від ударів. Але це лише зовнішній захист.

Внутрішній захист мотоциклістів ґрунтується на двох принципах. Перший – це використання елементів, що деформуються. Вони поглинають енергію удару. У Німеччині для цього застосовують пінополістирол.

Італійські виробники використовують алюмінієві конструкції, які розташовані просторово, як стільники у бджіл. За середніх ударів така конструкція не деформується. Мото захист черепаха використовує такий вид захисту.

Також використовують пружні матеріали, які відновлюють форму після удару. Поролон та гума давно вже не використовуються. Їх замінив поліуретановий пінопласт. Такі пінопласти поступово звільняють енергію удару і повільно повертають свою форму.

І якщо ви вирішили придбати для себе мотоцикл, не забудьте про сучасний захист. Ваша поїздка стане безпечнішою, і у разі непередбаченої та екстремальної ситуації допоможе вам зберегти життя.

Про важливі деталі.

Наколінники.

Є звичайні види та шарнірні. Наколінники шарнірні гнуться так само, як і нога. Зручні наколінники такого виду тим, що рухи у них не сковуються. Але є й незручності. Вони об'ємні і під вузькі штани просто не влізуть. Звичайні наколінники не гнуться, менших розмірів та меншої вартості. І захищаючі можливості у них нижчі.

Налокітники

Мають самі характеристики, як і наколінники. Одягаються під одяг.
Захисні панцирі.

Серед любителів мотоциклів такий захист називають черепаха. Категорій таких панцирів дві, але підвидів їх дуже багато. Але і кросові захисні панцирі, та шосейні мають одну конструкцію. Куртка, виконана у вигляді сітки, із пластиковими щитками на найбільш небезпечних частинах тіла.

Кросові панцирі для захисту грудної клітки та верхньої частини хребта

Використовують такий захист гонщики та любителі їздити бездоріжжям. При їзді руху водія не скуті, оскільки конструкція панцира не має рукавів.
Черепахи шосейні. Торс водія тут захищений не так надійно, як інших панцирах. Але ця черепаха оснащена довгими рукавами, які захищають лікті та передпліччя, а спина захищена до самого куприка. Шосейні черепахи мають розміри та їх вартість вища, ніж кросових

Захист шиї.

Це може бути валик-підкова або регульований механічний захист. При обох варіантах голова тримається на одному рівні, не закидаючись і не опускаючись, щоб не сталося перелому шиї. Найчастіше використовують у мотокросі.
Пояс захисний закріплюють в області талії та стегон, щоб уберегтися від розтягувань.

Збираючись на захист, перевірте, щоб додаткові вставки знаходилися на тому місці, яке вони повинні захистити. Всі види захисту повинні сидіти на тілі щільно. Обов'язково вибирайте захисний мотоциклетний одяг за розміром.

Класифікація мото - екіпірування

Мотозахист мотоциклістів класифікується за призначенням.

  • З портивне екіпірування – це комбінезон для гонщика. Існує два варіанти комбінезонів. Перший - це цілісні. Другий – роздільні, які складаються зі штанів та куртки. Куртка може пристібатися до штанів. Для дорожніх видів спорту найчастіше використовують шкіру. Якщо одяг вам потрібний не тільки для гонок трасами, можна вибрати роздільний комбінезон, щоб можна було зняти куртку.
  • Туристичний одяг. Мототуристи у дорозі проводять довгий час. І вимоги до одягу такі. Теплий одяг і обов'язково з необхідною вентиляцією. Дорогою можна потрапити під дощ або сніг, тому матеріал костюма повинен швидко висихати. Зазвичай такі костюми виготовляють із текстилю, і на ньому передбачено велику кількість кишень.
  • Міське екіпірування. З одного боку, цей одяг для їзди містом вибирається зручний і легкий, стильний і комфортний. З іншого боку – вона має захистити мотоцикліста під час аварії від будь-яких травм. Це її головна функція – безпека пілота. Аварії, які можуть статися у місті, відрізняються від аварій на трасах. Тут менше швидкості. Але вищий ризик травм, які можуть статися від ударів. Тому міське екіпірування повинне мати кращий захист ніг та стегон.
  • Який би вид екіпіровки ви не вибрали, вам потрібно буде придбати окремо всі необхідні елементи для захисту.

Замовити мото-захист з будь-яким видом з доставки по Україні вигідно та зручно у нашому Інтернет-магазині « Moto - Pro ». Враховуючи великий асортимент продукції, наші менеджери допоможуть визначитися з вибором, виходячи з ваших потреб і фінансових можливостей.